NESPOLI POLSKA

Nespoli Polska (wcześniej: Franpin Polska) jest polską filią Nespoli Group począwszy od przejęcia francuskiej firmy Franpin przez Nespoli Group w 2004 r.

Nespoli Polska jest idealnym partnerem biznesowym dla klientów oczekujących najbardziej zaawansowanych technologicznie oraz innowacyjnych narzędzi malarskich i murarskich oraz farb w sprayu i narzędzi do sprzątania. Naszym celem jest zaspokojenie potrzeb naszych klientów oraz finalnych użytkowników naszych produktów.

Doskonale wiemy, iż jakość prac malarskich zależy nie tylko od jakości użytych farb, lecz również od właściwego doboru narzędzi malarskich do określonego rodzaju farb. Naszą wiedzę na ten temat dzielimy się chętnie z naszymi partnerami handlowymi poprzez prezentacje i szkolenia produktowe.

Oferowane przez nas profesjonalne i innowacyjne narzędzia malarskie gwarantują komfortową pracę i jej wysoką jakość. Koncentrujemy się na rozpoznaniu i zaspokojeniu potrzeb finalnego użytkownika w zakresie produkowanych przez nas narzędzi.

Dużą wagę przywiązujemy do właściwej komunikacji z klientem poprzez przemyślane koncepcje marketingowe i merchandisingowe.

Ekspozycja naszych produktów jest czytelna i gwarantuje właściwy dobór narzędzi malarskich do określonych rodzajów farb i prac malarskich.

Dzięki współpracy z producentami farb jesteśmy w stanie zagwarantować optymalny dobór narzędzi malarskich do najbardziej innowacyjnych farb.

Naszą misją jest umiejętność zaoferowania klientom pełnej gamy profesjonalnych i innowacyjnych narzędzi malarskich przeznaczonych do wszystkich rodzajów farb i prac malarskich.

Innowacyjne narzędzia malarskie stworzone na bazie rzeczywistego zapotrzebowania klientów dają satysfakcję z efektów pracy finalnym użytkownikom oraz wartość dodaną naszym partnerom handlowym.

Współpracujemy z największymi sieciami DIY w Polsce, a także w sąsiednich krajach: Litwie, Ukrainie, Rumunii, Węgrzech, Rosji.

CO JEST WAŻNE DLA NAS?

  • Sukces naszych klientów
  • Satysfakcja finalnych użytkowników
  • Bardzo dobra relacja jakości do ceny naszych produktów
  • Elastyczność, niezawodność, terminowość we współpracy z naszymi partnerami handlowymi
  • Umiejętność stworzenia koncepcji marketingowych dostosowanych do potrzeb naszych klientów